Velkommen til ANTIDARKS
KUNDESERVICE for B2B-kunder
Vi sætter en ære i at tilbyde vores B2B-kunder den bedst mulige service. Her på siden finder du al relevant information om vores levering, rådgivning, returnering, reklamation samt mere om vores virksomhed.
Læs vores handelsbetingelser her
Levering indenfor 1-2 hverdage
Der går ganske kort tid fra du lægger en ordre hos os, til den er pakket og klar til afsendelse. Vi stræber altid efter at have alle vores produkter på lager. Bestiller du inden kl. 12, sender vi varen afsted fra vores lager samme dag. Bestiller du senere bliver den pakket næste dag.
Derfor er du altid sikret en meget kort leveringstid på kun 1-2 dage i DK. Bestiller du til udlandet er leveringstiden kun 4-5 dage.
Læs mere om vores salgs- og leveringsbetingelser her:
Rådgivning
Vi er her for at sikre, at din oplevelse med vores produkter og services ikke blot lever op til, men overgår dine forventninger.
Fra det øjeblik du overvejer et ANTIDARK produkt, til efter du har modtaget det, står vi klar til at assistere dig.
Vores dedikation til kvalitet og skandinavisk design æstetik afspejles ikke kun i vores produkter, men også i den service vi yder.
Vi har belysningsrådgivere, som står klar til at rådgive dig om såvel produkter som dit projekt.
Returnering
Vi ønsker, at du er fuldt ud tilfreds med dit køb. Skulle du mod forventning ønske at returnere et produkt, tilbyder vi en enkel og smidig returproces.
Kontakt os på info@antidark.dk eller telefon +45 6341 8888, hvor vi hjælper dig videre.
Lamperne skal returneres i original emballage og i samme stand, som da du modtog dem.
HUSK at vedlægge dit ordrenummer i pakken, så vi kan sikre en hurtig ekspedition af din returforsendelse.
Der må ikke påsættes labels eller på anden måde ødelægge originalemballagen. Labels må kun påsættes yderemballagen, hvor den oprindelige fragtlabel sad. Returlabel skal påsættes ovenpå den originale fragtlabel.
Reklamation
Skulle du støde på et problem med et af vores produkter, er vi her for at sikre en smidig og retfærdig løsning. Hvis din reklamation er berettiget, bytter vi varen uden ekstra omkostninger for dig. For at gøre processen så hurtig og effektiv som muligt, beder vi dig om at sende os billeddokumentation af problemet. Dette hjælper os ikke kun med hurtigt at vurdere situationen, men giver os også værdifuld indsigt, så vi kan fortsætte med at forbedre vores produkter.
Kontakt os på mail claims@antidark.dk eller ring til os på +45 63 41 88 88.
– så håndterer vi din reklamation hurtigt.
Din tilfredshed og tillid er afgørende for os, og vi arbejder hårdt for at sikre, at din oplevelse med ANTIDARK er positiv, selv når uforudsete udfordringer opstår